Tjoo

 2011-10-26  |  20:54:20
1 Kommentarer
Som ni säkert har sett så har Elin tagit över min blogg litegrann. Jag ska bara klargöra för några saker. Hon sög på att spela mario. Hon dog hela tiden eller så bubblade hon som vi kallar det.
Hon sa att hon skulle "skydda" mej genom banorna, men det var mer hon som behövde skyddas ;) Elin hann också skriva att hon ägde på spanska. Snacka om att hon överdrev x) Jag hjälpte henne ganska mycket, men efter ett tag så lärde hon sej faktiskt lite granna.
Men innan hon gick så va hon jättesnäll och fixade min design lite. Det vart jättebra, tack Elin!
Nu till annat. Jag har engelska prov imorgon...usch! Hoppas det går bra, jag tror inte att jag kan som plugga så mycket mer på det. Så det får gå som det går.
Imorgon ska jag också inviga en ny kategori här på bloggen, men det får ni se då ;)
En bild från Stockholm i sommar, gud va kul det va.
Kommentarer
Postat av: Sofia

JAG VILL TILLBAKA!

2011-10-26 @ 21:41:52
URL: http://sofialidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0