Första Advent

 2011-11-27  |  20:15:13
1 Kommentarer
Hejsan
Igår for jag till Sofia, hon hade en tjejkvälll och vi hade det jättetrevligt. Såg bland annat "Bad teacher" och lekte en egen verson av "Med andra ord". Kom hem där vid tolv, men kände inte riktigt att jag ville lägga mej då, så då läste jag istället några kapitel ur "Hungerspelen". Har tänkt läsa om hela serien innan filmen kommer ut, för den e ju så himla bra! Ligger liksom och upplever gamla minnen då jag läser den.
Eftersom det var skyltsöndag idag så hängde jag med familjen in till stan. Man får ju bara inte missa skyltsöndag liksom ;) Alla affärer hade dessutom öppet! Det va en bra överraskning. Hittade en skitsnygg tröja på Vila. Vit med tunnare tyg och lite längre där bak. Kommer upp bilder senare.
Har till och med hunnit julpynta i mitt rum idag! Det blev jättemysigt och nu känns det värkligen att julen är på väg. Men det blir ju inte riktigt samma grej utan snö. Så nu tycker jag att den får ta o komma. Och inte bara lite fjun på marken, jag vill ha rejäla drivor!
Hejsan
Igår for jag till Sofia, hon hade en tjejkvälll och vi hade det jättetrevligt. Såg bland annat "Bad teacher" och lekte en egen verson av "Med andra ord". Kom hem där vid tolv, men kände inte riktigt att jag ville lägga mej då, så då läste jag istället några kapitel ur "Hungerspelen". Har tänkt läsa om hela serien innan filmen kommer ut, för den e ju så himla bra! Ligger liksom och upplever gamla minnen då jag läser den.
Eftersom det var skyltsöndag idag så hängde jag med familjen in till stan. Man får ju bara inte missa skyltsöndag liksom ;) Alla affärer hade dessutom öppet! Det va en bra överraskning. Hittade en skitsnygg tröja på Vila. Vit med tunnare tyg och lite längre där bak. Kommer upp bilder senare.
Har till och med hunnit julpynta i mitt rum idag! Det blev jättemysigt och nu känns det värkligen att julen är på väg. Men det blir ju inte riktigt samma grej utan snö. Så nu tycker jag att den får ta o komma. Och inte bara lite fjun på marken, jag vill ha rejäla drivor!
Kommentarer
Postat av: S

När kommer bilden på tröjan upp???? :)

2011-12-01 @ 16:35:39
URL: http://sofialidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0