Ont...

 2011-12-21  |  22:19:04
0 Kommentarer
Tjoho!
Har haft en kortare dag än vanligt idag. Matte lektionen i slutet av dagen skippade vi. Så jag fick lite tid till att gå på stan efter skolan. Jag o ett gäng tjejer gick dit efter vi slutade. Tro mej, det va ingen trevlig promenad i mina kilklackar! Fötterna killed me! Men jag lyckades ändå ta mej hela vägen till bussen sen då jag skulle hem. Köpte faktiskt ett linne också! Har tittat på det länge och tänkt att det skulle ju passa perfekt till nyår! Tror det kommer bli jättebra.
Sista skoldagen dåe imorgon. Fan va skönt! Jag e så himla less. Ska bara slappa o må skönt hela lovet, det kommer bli så härligt!
Linnet är från BikBok :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0