Monopol

 2012-09-16  |  18:36:05
0 Kommentarer

Hej på er!

Helgen har varit väldigt mysig. Fredagskvällen spenderades hos Elin Lindberg som fyller 17 idag, grattis! Vi firade henne lite i förväg, det blev pressent öppning, hemmagjorda hamburgare och monopol. Höll på i timmar med det dät förbaskade monopolet som aldrig ville ta slut! Men kul var det! Har aldrig riktigt spelat monopol förut, bara junior men jag misstänker att det inte räknas ;)

I lördags var jag bara hemma hela dagen. Det blev sent på fredagen så jag sov till två! så då var det inte så mycket av dagen kvar.

Och nu är det söndag och dags för skola igen imorgon. Helgerna går så fort, man hinner inte vara med! Har gjort klart lite inlämningar som ska in imorgon och ska sen göra en ordentlig rensning av datorn som är full i skit! Ja det va min helg i korta drag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0