Grått

 2012-09-11  |  20:08:09
0 Kommentarer
Vilken tråkig dag det har varit idag! Grå och trist! Inte alls kul att kliva upp ur sängen när det ser ut sådär ute.
 
Började 10.30 idag så det vart lite sovmorgon i alla fall. Har lärt mej måla med aquarelle lite mer ingående på bilden. Det är svårt detdär! Man har ju så mycket vatten att färgerna flyter in i varandra, det är svårt att få styr på allt tycker jag. Men det var ju första gången så man kanske får in en bättre teknik efter ett tag. Har pluggat lite nu på eftermiddagen och nu ska jag bädda ner mej i sängen och se The Hunger Games. Vill färska upp mitt minne för jag kommer inte ihåg så mycket av den, även om jag sett den på bio och läst boken två gånger! ;)
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0