25/1/12

 2012-01-25  |  20:00:25
0 Kommentarer
Hej på er!
Har suttit och försökt på ihop en diskussion på en kemi rapport. Låter inte som det lättaste va? Kan avslöja att det är det inte heller! Vet inte riktigt vad jag själv skriver ;) Den ska va inne på fredag så jag hinner ju sitta och pilla med den en dag till också. Bara jag får ihop den! Idag har jag jobbat matte hela dagen känns det som. Vi har haft fyra lektioner idag. Sevnska, Fysik, Kemi och Matte. Och på både Fysiken, Kemin och Matten så räknar vi matte! jag blir snart galen på all matte!
Men jag får väl skylla mej själ som valde natur ;)
Det är väldigt bra att det är torsdag imorgon för då börjar jag tjugo i ett! Så jag kan ligga o sova till tio, halv elva imorgon bitti :) Det är grymt skönt att få sova ut sådär mitt i veckan. Tänk om man kunde börja klockan ett varje dag. Då skulle jag va på väldigt bra humör hela tiden tror jag!
Nu ska jag gå ner och bänka mej framför tv:n, för klockan åtta börjar sveriges mästerkock! Undrar vad som lagas idag?
(Oj, väldigt osammanhängande inlägg idag e jag rädd. Ska försöka bättra mej)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0