Ny väska

 2012-01-17  |  21:13:11
1 Kommentarer
Hello!
Sitter och kollar på olika väskor. Blev så sugen på att köpa en ny, en som jag e riktigt nöjd med. Den jag har nu är så liten och tråkig. Så jag känner för en ny. Har kollat runt på olika sidor men inte riktigt hittat nån som jag vill ha. Jo förresten en har jag hittat! Men den säljs inte längre, så den blir nog lite svår att hitta. Men jag får väl leta vidare. Vill helst ha en med fransar och som är lite bagig. Om ni har några tips så får ni gärna kommentera :)
Den här väskan vill jag så gärna ha! Men vart ska jag få tag på den?
Kommentarer
Postat av: Sofia

Ellinor har väl en sån fast brun? :)

2012-01-18 @ 23:56:33
URL: http://sofialidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0