12/01/12

 2012-01-12  |  19:28:23
0 Kommentarer
Hejhej!
Oj, det känns som att det var hundra år sen jag bloggade sist! Har inte hunnit med helt enkelt. Skolan har ju börjat om, och då jag inte är i skolan så har jag varit på vallsberget och övat. Hittade ju faktiskt en snowboard! Så jag tränar för fullt. Har haft ganska ont i rumpan för att jag ramlat så många gånger ;)
Elin och jag var på valls typ i två timmar igår o tränade. Det är jättekul! Även om det e skit svårt. Man har så lite balans med bara en bräda liksom ;)
Har pluggat lite fysik nu inför diagnosen på torsdag. Klockan 8 ska jag sitta bänkad framför tv:n, för då börjar Sveriges mästerkock. Älskar det programmet!
Hejhej!
Oj, det känns som att det var hundra år sen jag bloggade sist! Har inte hunnit med helt enkelt. Skolan har ju börjat om, och då jag inte är i skolan så har jag varit på vallsberget och tränat. Hittade ju faktiskt en snowboard! Så jag tränar för fullt. Har haft ganska ont i rumpan för att jag ramlat så många gånger ;)
Elin och jag var på valls typ i två timmar igår o tränade. Det är jättekul! Även om det e skit svårt.
Har pluggat lite fysik nu inför diagnosen på torsdag. Klockan 8 ska jag sitta bänkad framför tv:n, för då börjar Sveriges mästerkock. Älskar det programmet!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0