Pigg o glad

 2012-02-16  |  20:35:19
0 Kommentarer

Hello!
Just nu älskar jag mitt schema! Det brukar inte hända så ofta, måste vara för att jag känner mej så utvilad just nu. På torsdagar har jag som sagt sovmorgon och börjar 12.40. Så jag hinner typ sova tolv timmar under natten, det känns så jävla skönt!


Var tvungen att gå på mattestugan igår för jag hänger verkligen inte med i matten. Den blev genast svårare då vi bytte till matte två. Ibland förstår jag inte alls vad vi håller på med! Hur ska detta sluta egentligen. Har pluggat på spanska till imorgon och läst biologi eftersom vi har biologi prov snart. Imorgon ska vi dansa på gympan. Öva inför skoldansen på onsdag! Vem är det som kommer på sånt där? Vem är det som vill förödmjuka eleverna på det här viset?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0