Forskare

 2012-04-24  |  19:02:21
1 Kommentarer
Hejsan
Har haft nationella prov i svenska idag på morgonen. Läsförståelse var det. Tyckte det var mycket lättare än i
9:an vilket var skönt, för jag orkade inte sitta i flera timmar o skriva! Det kändes ganska bra, men det kan gå hur som helst.


Har hunnit med rätt mycket idag, till och med att ge en bakterie egenskaper så att den kan lysa. Inte dåligt va? Det var dock en lång och invecklad process, allt var tvunget att vara sterilt och man fick nästan it ta i något med händerna. Fick inte se resultatet idag tyvärr för de små sakerna måste få gro ett tag innan man kan se om de lyser. Men jag tyckte i alla fall att jag, Una, Jossan och Viccan var en bra lab grupp. Kändes som om vi var riktiga forskare!


Ska gå igenom mitt svenska tal för ungefär hundrade gången nu! Ska hålla det imorgon och börjar bli liiiite nervig nu. Vill bara få det bort gjort!



Materialen vi använde till "ingreppet" ;)



Blev lite konstnärlig av mej också!
Kommentarer
Postat av: Test kommentar

test

2012-06-10 @ 22:10:31
URL: http://test

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0