Ingen snö

 2011-11-20  |  15:39:07
0 Kommentarer
Tjohej
Söndag, det betyder att det är måndag imorgon. Tråkigt!
Sköter lillasyster idag. Vi har gjort jätte mycket kul. Som att åka madrass i en backe utan snö, det gick mycket bättre än va jag trodde.
Igår såg jag o Elin de sista Harry Potter filmerna. Nu äre slut! Känns lite konstigt faktiskt. Även om det inte precis är mina favoritfilmer.
Hade tänkt ut på en joggingtur senare ikväll också. Men jag har inte riktigt lust. Sofia har försökt peppa mej lite, och det vart lite bättre i alla fall. O med musik så funkar ju nästan allt!
Tjohej
Söndag, det betyder att det är måndag imorgon. Tråkigt!
Sköter lillasyster idag. Vi har gjort jätte mycket kul. Som att åka madrass i en backe utan snö, det gick mycket bättre än va jag trodde.
Igår såg jag o Elin de sista Harry Potter filmerna. Nu äre slut! Känns lite konstigt faktiskt. Även om det inte precis är mina favoritfilmer.
Hade tänkt ut på en joggingtur senare ikväll också. Men jag har inte riktigt lust. Sofia har försökt peppa mej lite, och det vart lite bättre i alla fall. O med musik så funkar ju nästan allt!
Gammal bild på jag o Sofia
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0