Tjejerna

 2011-11-23  |  20:43:55
0 Kommentarer

Hey!
Sandra, Elin och Sofia var här för ett tag sen. Vi har typ suttit inträngda i min soffa alla fyra o pratat, och försökt pluggat lite också ;) Medans Sofia malde sönder vad hon kallade sin ko kondom. (det va en plast handske)
Äntligen är det där fucking fysikprovet bort gjort! Satt nästan två timmar med det! Men det kändes inte sådär hopplöst svårt, så vi får väl se sen hur det gick. Till helgen ska jag då inte plugga nå! Utan bara umgås och va allmänt social!

Hey!

Sandra, Elin och Sofia var här för ett tag sen. Vi har typ suttit inträngda i min soffa alla fyra o pratat, och försökt pluggat lite också ;) Medans Sofia malde sönder vad hon kallade sin ko kondom. (det va en plast handske)

Äntligen är det där fucking fysikprovet bort gjort! Satt nästan två timmar med det! Men det kändes inte sådär hopplöst svårt, så vi får väl se sen hur det gick. Till helgen ska jag då inte plugga nå! Utan bara umgås och va allmänt social!

Ja såhär ser vi ut då vi träffas.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0