Onsdag

 2011-11-02  |  20:32:46
0 Kommentarer
Hejs
Jag hann bara vakna i morse innan Sandra o jag drog till stan. Steg upp runt halv elva-tiden och bussen gick 12.05, så det var bara att skynda på om jag skulle med! Men på något underligt sätt så var jag ändå lite för tidig och fick stå o vänta fem minuter extra. Men det var en ganska lyckad shoppingtur ändå. Jag hittade en jättesnygg svart, stickad tröja. (Kommer upp bilder senare) Den är från H&M! Jag brukar ha svårt att hitta kläder där men den här var faktiskt skit snygg ;)
Vi mötte Elin, och Sofia som har flugit hit från Stockholm idag också. Ska till dom och äta tacos på lördag. Det ska bli as gott. Och inte nog med det så ska jag o äta tacos hos Anki dagen innan! Och hon har också kommit hit från Sthlm idag!
En sak är säker, det blir mycket tacos :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0