Chilla

 2011-11-09  |  20:08:41
0 Kommentarer

Tjoo!

Inga läxor idag! Så himla skönt! Det visade sig att några av läxorna skulle vi egentligen gjort idag, men då va jag ju redan klar med det ;)
Hade brandutbildning idag på skolan. Väldigt soft för då missade vi två lektioner och fick sluta tidigare...o vi fick ju veta lite mer om bränder o så vilket ju också var bra ;)
Dagen började dock inte så bra. Försov mej på morgon. Mitt alarm ville inte ringa, o jag är 100% säker på att jag ställt in det igår kväll! Så det var stressigt som fan på morgon. Men jag hann! Frukost o allt!
Imorgon väntar en lång o skön sovmorgon. Härligt att inte behöva stiga upp kl: 7.00 varje dag. (Eller försova sig för den delen)



Kör på en skön bild från i sommar, på grönalund den här gången. Jag o Sofia längst fram ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0