17/11-11

 2011-11-17  |  21:13:52
0 Kommentarer
Hello!
Filmen igår var jättesöt! Jag älskade den, och det roliga var att jag har sett den tecknade versonen också. Så jag kunde liksom sitta o jämföra dom med varandra.
Eftersom matteprovet var igår så slipper vi sitta o jobba matte hela dagarna. Men nu har vi gått över i en ny fas. Istället så har vi dubbla fysikpass! O tro mej, det är värre än matten! Längtar så till jullovet! Hur länge är det kvar egentligen?
Ska hoppa i säng nu och läsa lite i engelskaboken. Den är faktiskt ganska bra så ;)
Hello!
Filmen igår var jättesöt! Jag älskade den, och det roliga var att jag har sett den tecknade versonen också. Så jag kunde liksom sitta o jämföra dom med varandra.
Eftersom matteprovet var igår så slipper vi sitta o jobba matte hela dagarna. Men nu har vi gått över i en ny fas. Istället så har vi dubbla fysikpass! O tro mej, det är värre än matten! Längtar så till jullovet! Hur länge är det kvar egentligen?
Ska hoppa i säng nu och läsa lite i engelskaboken. Den är faktiskt ganska bra så ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0