Ska ta mej i kragen!

 2011-12-19  |  21:51:15
0 Kommentarer
Hejsan
Jag har (som ni säkert märkt) inte skrivit på ett bra tag! Skyller som vanligt på skolan och på mycket plugg, men nu ska det bli ändring på det! Nu är det ju bara tre hela dagar fram till jullovet så då ska jag väl ändå hinna med och skriva lite mera ;)
Idag har jag gjort klart sista delen i mattenationella. Det känns så awesome att ha det bort gjort. Sista läxan är också avklarad. Känner mej såå himla taggad inför lovet! Tjejerna och jag har redan börjat planera inför nyår hihi, och lilla julafton har vi haft i lördags. Fick en jätte fin smink palette av Elin med massor av snygga färger. Vi hade det jätte mysigt och låg och såg på Harry Potter och Hemlighetrenas Kammare. Jag kan inte fatta hur små alla var i den filmen!
Sitter nu och försöker få ihop detta inlägg i sängen. Ingen lätt match att skriva i mörkret inte ;) Ska nog lägga mej o läsa Hungerspelen nu. Har bestämt mej för att läsa om hela serien, bara för att det typ är de bästa böckerna som finns!
Hejsan
Jag har (som ni säkert märkt) inte skrivit på ett bra tag! Skyller som vanligt på skolan och på mycket plugg, men nu ska det bli ändring på det! Nu är det ju bara tre hela dagar fram till jullovet så då ska jag väl ändå hinna med och skriva lite mera ;)
Idag har jag gjort klart sista delen i mattenationella. Det känns så awesome att ha det bort gjort. Sista läxan är också avklarad. Känner mej såå himla taggad inför lovet! Tjejerna och jag har redan börjat planera inför nyår hihi, och lilla julafton har vi haft i lördags. Fick en jätte fin smink palette av Elin med massor av snygga färger. Vi hade det jätte mysigt och låg och såg på Harry Potter och Hemlighetrenas Kammare. Jag kan inte fatta hur små alla var i den filmen!
Sitter nu och försöker få ihop detta inlägg i sängen. Ingen lätt match att skriva i mörkret inte ;) Ska nog lägga mej o läsa Hungerspelen nu. Har bestämt mej för att läsa om hela serien, bara för att det typ är de bästa böckerna som finns!
Paletten. Färgerna är dock mycket snyggare och klarare irl :)
(Dissa bara den där figuren i bakgrunden)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0