Shopping

 2011-12-27  |  19:09:13
0 Kommentarer
Hejsan :)
Dagen började VÄLDIGT tidigt för mej. Jag va tvungen att gå upp klockan sju för att passa min lillasyster. Det tog hårt kan jag säga. Efter det for jag och Sofia till stan för att shoppa lite på mellanrean, o gud va vi fyndade! Jag jagade ett par svarta jeans. Efter att ha provat massor av jeans på BikBok utan att hitta några, så trodde jag att hoppet va ute. Men sen hittade jag ett par jättesnygga på Cubus. Kostade endast 149 kr! Köpte också en fin necessär på H&M, för endast 10 kr! Trodde inte det va sant ;)
Nu e jag hemma och det känns som om ryggen ska gå av efter en hel dag på stan. Ska nog lägga mej ganska tidigt ikväll eftersom jag va uppe före tuppen imorse! ;)
Dagen började VÄLDIGT tidigt för mej. Jag va tvungen att gå upp klockan sju för att passa min lillasyster. Det tog hårt kan jag säga. Efter det for jag och Sofia till stan för att shoppa lite på mellanrean, o gud va vi fyndade! Jag jagade ett par svarta jeans. Efter att ha provat massor av jeans på BikBok utan att hitta några, så trodde jag att hoppet va ute. Men sen hittade jag ett par jättesnygga på Cubus. Kostade endast 149 kr! Köpte också en fin necessär på H&M, för endast 10 kr! Trodde inte det va sant ;)
Nu e jag hemma och det känns som om ryggen ska gå av efter en hel dag på stan. Ska nog lägga mej ganska tidigt ikväll eftersom jag va uppe före tuppen imorse! ;)
Bara ett par svarta vanliga jeans, 149 :- på Cubus.
Necessär från H&M, 10 :-
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0