The Hunger Games

 2012-03-25  |  19:25:40
0 Kommentarer

Vill börja med att säga förlåt för den dåliga uppdateringen. Internet har krånglat så har inte kunnat skriva på ett tag, men nu är jag tillbaka!


I fredags var jag på bio och såg The hunger games! Har väntat på den såå länge och nu har jag äntligen fått se den. Jag är ett stort fan av böckerna så jag var väldigt förväntansfull på filmen. Men om jag ska jämföra med boken så var filmen faktiskt inte så bra som jag hade hoppats på. Det går inte att få med allting som är med i boken det föstår jag ju. Men det var sådana små detaljer som inte hade varit svåra att fixa som uteblev. Det var lite synd. Får väl hoppas att de återstående tre filmerna blir lite bättre och att de tar med mer scener ur böckerna.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0