Marknad

 2012-06-30  |  00:42:20
0 Kommentarer
Elin och jag for till kyrkmarknaden idag som planerat. Vi hade lite problem att hitta remmar först, jag kan ju inte äta vilka som helst eftersom jag är allergisk mot vissa saker. Men efter ett tag hittade vi rätt! Då vi ändå höll på att köpa godis och sötsaker så passade vi på att dela på en sockervadd också bara för att. De har gjort något med sockervadden. Man blir inte sådär kladdig om händerna som man brukar. Den var typ alldeles mjuk och len då man tog i den, och det gick mycket lättare att äta!
Jag fyndade också en bok för 50kr. Cirkeln, den har jag länge velat läsa för jag har hört från flera håll att den ska vara bra. Så jag tyckte att det var dags att prova nu! ;)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0