Måndag

 2012-07-03  |  01:28:07
0 Kommentarer
Tjaba!
Jag och Elin försökte oss på att sola idag men det gick inte alls bra. Så fort man gick ut och la sej till rätta i solstolen så kom de mörka molnen fram. Vars är sommaren egentligen? Jag är så badsugen det bara går att bli, men vattnet känns ju inte så inbjudande! Nu är det dags för värmen att komma tycker jag.
 
Drog till Sofia på eftermiddagen. Gissa vad vi gjorde, så ett avsnitt Pretty Little Liars såklart ;) Och pratade också en hel del. Nu ska jag gå och lägga mej så att man inte sover bort hela dagen imorgon! God natt.
 
Slänger upp en bild från slammermora, blev en ganska härlig kväll ändå även om badet uteblev ;)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0