Shoppa + skola

 2012-03-01  |  19:05:15
0 Kommentarer

Hejhej
Är tillbaka i skolan nu, känns faktiskt skönt att vara tillbaka på banan igen. Innan skolan åkte jag in till stan med mamma och syrran en snabbis. Hittade en jättesöt skjorta/linne. Det ser ut som en skjorta fast utan ärmar, med en söt spets på ryggen. Köpte också maybellines nya fundation FIT ME plus pudret.


Blev lite inspirerad av det varma vädret ;) Känns så skönt att det äntligen har blivit varmare! Har gått omkrking och frusit så mycket så nu äre på tiden att det blir lite varmare. Längtar så mycket till sommaren!
Imorgon ska vi ha svenska debatt på skolan och det är det sista som vi gör innan lovet. Ska bli så skönt att få det bortgjort. Det värsta är att man måste kunna argumenten utantill, men vi får ha stödord som tur är. Däremot så har jag aldrig någonsin gjort en debatt förr så jag har ingen aning om hur detta ska gå till ;)


Tröjan jag köpte, den ser ut som en vanlig skjorta fram och så den här spetsen bak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0