Haparanda

 2012-03-19  |  19:53:29
0 Kommentarer

Tjoo!
I lördags drog hela familjen + Elin på Ikea i Haparanda. Resan var lång och dryg men till sist så var vi framme! Började med att besöka ett köpcenter längre in i Finland. Hittade en vit, stickad tub sjal där, men det var lite problematiskt då jag skulle betala den för hon i kassan pratade bara finska. Jag fattade ju ingenting så jag bara log och nickade då hon pratade med mej. Kanske inte så lyckat.


Köpte också en del godis på Candy World och en somrig tröja på Stadium. Senare kom jag och Elin på att vi måste gå in på gallerian på gränsen. Så i det blöta och snöiga vädret var det bara att börja promenera över till den där gallerian. Hittade dock inget där.




Jag i det snöiga vädret


Elin vid maten


Syrran i det där finska köpcentret
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0