Bara tre veckor

 2012-03-12  |  20:17:03
0 Kommentarer
Hejhej!
Ja då har skolan börjat om då. Taggar redan för påsklovet! Dock så började jag klockan 13 idag för att matte lektionen tagits bort, och eftersom vi har tre timmars hål efteråt i vanliga fall så började inte min dag förrens i eftermiddags ;) Vilket kändes som en lagom start så här efter lovet.
Har lite smått panik inför engelskan imorgon. Vi ska ha läst till en speciell sida i våran engelskabok för att sedan kunna prata om den, vilket jag kom på igår. Så jag har läst mycket idag! Vi får se hur det går, tur att vi är i grupp i alla fall.
Hejhej!
Ja då har skolan börjat om då. Taggar redan för påsklovet! Dock så började jag klockan 13 idag för att matte lektionen tagits bort, och eftersom vi har tre timmars hål efteråt i vanliga fall så började inte min dag förrens i eftermiddags ;) Vilket kändes som en lagom start så här efter lovet.
Har lite smått panik inför engelskan imorgon. Vi ska ha läst till en speciell sida i våran engelskabok för att sedan kunna prata om den, vilket jag kom på för nån dag sen bara. Så jag har läst mycket idag! Vi får se hur det går, tur att vi är i grupp i alla fall.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0