Snö, snö och ännu mer snö

 2012-01-06  |  15:36:31
0 Kommentarer
Hejs
Fick stiga upp tidigt idag igen för att passa lillsyrran. Halv sju var jag uppe!
Har nyss kommit in. Jag och syster har varit ute och lekt i snön i vad som kändes som flera timmar! Men ärligt talat så vet jag inte riktigt hur länge det blev ;) Det va i alla fall väldigt kallt och mina fingrar frös typ till is. Man var ganska röd om kinderna då man kom in! Men det var faktiskt skönt att få komma ut ett tag. Jag och Sofia var inne hos mej hela dagen igår så det var skönt med lite frisk luft :)
Sitter nu och kollar på en snowboard. Har haft slalomskidor jämt och nu vill jag testa något annat. Men jag har som inte hittat någon riktigt fin än, och som passar min längt och så. Vi får hoppas att jag hittar en snart.
Hejs
Fick stiga upp tidigt idag igen för att passa lillsyrran. Halv sju var jag uppe!
Har nyss kommit in. Jag och syster har varit ute och lekt i snön i vad som kändes som flera timmar! Men ärligt talat så vet jag inte riktigt hur länge det blev ;) Det va i alla fall väldigt kallt och mina fingrar frös typ till is. Man var ganska röd om kinderna då man kom in! Men det var faktiskt skönt att få komma ut ett tag. Jag och Sofia var inne hos mej hela dagen igår så det var skönt med lite frisk luft :)
Sitter nu och kollar på en snowboard. Har haft slalomskidor jämt och nu vill jag testa något annat. Men jag har som inte hittat någon riktigt fin än, och som passar min längt och så. Vi får hoppas att jag hittar en snart.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0