Jag fryser snart ihjäl!

 2012-02-05  |  17:51:07
0 Kommentarer

Hej
Verkar som att jag överlevde snöbadet ändå. Fast grymt kallt var det! Jag och tjejerna hade jätte roligt, vi bastade i två timmar. Jag höll på att brinna upp där inne! Men så fort man kom utanför dörren så ville man bara in och lägga sig på det glödande kolet i bastun. Det var antingen för varm eller  för kallt ;) Efter snöbadet gick in till Elin och myste och pratade en stund innan det var dags att fara hem.


Shit va det e kallt ute! Har varit inne hela dagen idag, förutom en kort visit på gallerian. Köpte ett till USB-minne och några nya vantar. Letade också efter en ny väska, men hittade ingen jag gillade. Nu ska jag försöka läsa engelska boken. Ska läsa 40 sidor till imorgon! Får sträck läsa ikväll.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0