Sjuk

 2012-02-28  |  14:33:46
0 Kommentarer
Hejsan, hejsan
Oj vad det var längesen jag bloggade! Mer än en vecka sen. Får försöka ta igen det på lovet ;)
Ligger hemma sjuk idag. Ingen hit! Ser mest film och gör ingenting. Haha, har snart sett alla bra filmer som jag har. Är lite less faktiskt, blir lite rastlös. Nåja tur att det är lov snart i alla fall, då missar jag inte så mycket i skolan. Allting är ju som redan bortgjort. 


By the way, den där as snygga väskan som jag la upp för ett tag sen. Min snälla, söta kompis Elin hittade en brun sådan på tradera och budade på den åt mej...och jag vann! Så nu hoppas jag att den snart kommer. Är superglad! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0