Summary

 2012-08-21  |  22:11:02
0 Kommentarer
Hejhej! 
Har inte hört av mej på ett tag, är så ledsen för det! Hade ju planerat att jag skulle blogga massor medans jag var i Stockholm men vi har haft så fullt upp att jag inte har hunnit! Kom hem kring sju varje kväll och då var man tvungen att sätta igång med maten och allt annat som skulle göras, så jag hade helt enkelt inte tid att blogga. Men jag ska försöka ta igen det!
 
Kan försöka sammanfatta de senaste dagarna i alla fall. I Stockholm har vi shoppat alla dagar utom en då vi tog ledigt för att gå på grönalund. Jag som inte törs åka något tog mej i kragen och åkte alla bergochdal banor som fanns där. Plus så åkte jag fritt fall som jag aldrig trodde att jag skulle klara av! Men jag måste erkänna att det va obehagligt. Dagen efter grönan spenderade jag och Elin på nacka forum som är ett jättestort köpcentrum där det fanns massor av affärer, så där blev vi hela dagen.
 
Nu är jag tillbaka till skolan och vi är redan i full gång med lektionerna. Det här året har jag valt till bild och form som individuellt val och jag hade första lektionen idag. Det kommer nog bli jätte roligt med en praktisk kurs så att man kan ta en paus från allt skrivande och sånt ;)
 
 
Här är en snabb bild av några av grejorna jag köpte. Lite annat tillkom efter dagen i nacka också. Lovar att lägga ut outfits då jag har plaggen på mej senare.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0