Våååldgästar'n

 2011-10-26  |  20:11:48
0 Kommentarer

Nu våldgästar Elin bloggen här. Så  mycket våld krävs det dock inte eftersom Matilda gav mej lösenordet. Så tjenixen! Vi har spelat Mario! Jag ägde, Matilda samtycker dock icke. Hon tyckte att jag sög för att jag råkade dö (ett par gånger)
Vi har tränat läxor. Eller nej Matilda har tränat och jag har förhört henne! Typ. Hon sa och jag skrev. Fan vad jag äger på spanska ska ni veta !
Så har vi spelat lite mobilspel och sen allmänt..... jajaja sak samma nu ska jag hem och äta innan Matilda slänger ut mej!
vi har försökt fixa designen lite, bara så här små grunkor you knooow. Ska nog få ordning på en ooooordentlig design någon dag. Men hon är nöjd med denna än så länge!
I morgon börjar jag dock 8.10. Medans damp ungen har sovmorgon till typ 1. Sånant hon gärna skryter om!
Jag sitter här och skriver på bara för att psyka henne egentligen så nu ska jag dra mej för min mobil börjar få slut med ström och ja fråga Erik hur besatt jag är av min telefon! x))))
Adios amigos! 
(titta där kom mina spanskakunskaper fram! Sa ju att jag var bäst!)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0