Kallt

 2011-10-31  |  21:42:04
0 Kommentarer
Hejsan Sofia har just åkt hem. Hon har cyklat hit idag, med punka o allt! Jag lider med dej Sofia.Vi har suttit o pratat, fikat goda bullar o läst skvallertidningar. Men vi har inte bara varit inne o degat, har varit väldigt hurtiga! Vi tog en lånpromenad i mörkret, det var bara på med täckbyxorna för det var ganska kallt ute. Mina fingrar höll på att frysa till is o ramla av! Har haft väldigt ont i baken idag också! Den där powerwalken igår gjorde susen. Så jag hade lite svårt o gå normalt på vår promenad. Men jag lyckades ändå ta mej hem med både rumpan och fingrarna på plats ;) Nu ska jag snöra på mej min onepiece o bara mysa i soffan, ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0