Hejsan

 2011-10-24  |  19:27:30
2 Kommentarer
Nu är jag igång med en ny blogg. Sofia hjälpte mej just med designen och sånt. (Tack Sofia!) Ska försöka att skriva mer än förra gången jag bloggade, de tror jag faktiskt att jag kommer klara av ;)
Sitter o gör engelska glosorna nu (har prov på torsdag) medans jag pratar med Sofia på skype. Fast mina hörlurar glappar elr något så jag hör liksom inte riktigt vad hon säger ibland, med de går ganska bra.
Ja de vart ett ganska kort första inlägg men det kommer mer snart! :)
Kommentarer
Postat av: Sandra

Men snyggingar!!!!! och titta! Din header vart ju asbraaaaaaaaa!!!!!!! :D blogga nu mkt! ;)

2011-10-24 @ 19:41:42
URL: http://sandrajjohanssson.blogg.se/
Postat av: Anki

Jag tror minsann att bilderna är tagna i Bromma, kan det stämma ? :-)

2011-10-24 @ 19:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0