Det va inte igår!

 2011-12-05  |  18:43:14
0 Kommentarer
Hejsan!
Det var ett dag sen jag skrev sist! Vet inte riktigt vad som hände där. Har väl haft så fullt upp bara.
Nu börjar det närma sej jul och jullov! Ska bli så härligt! Är nästan klar med julklapps inköpen så jag är i princip redo för julafton!
Det var egentligen tänkt att jag skulle ha ett stort biologiprov imr, men det var så många som var panikslagna över detta (inklusive jag) eftersom vi typ it har fått nån tid alls o plugga. Så det blev flyttat en hel vecka frammåt! Gissa om jag e glad nu! Så jag har nästan inga läxor idag. Elin kommer över o vi ska spela lite Lara Croft o bara ha det skönt ikväll. Känns awesome!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0